Inapoi la inceput

Termeni și condiții de utilizare

Articolul 1. SCOPUL

Termenii si Conditiile Generale se aplica vanzarilor de produse efectuate de Concept Hotels SRL prin intermediul magazinului on-line www.concepthotels. ... si nu pot fi modificate decat cu acordul scris al Concept Hotels SRL.

Achizitionarea produselor prezentate pe site-ul www.concepthotels. ... sau doar simpla vizitare a acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor detaliate in cele ce urmeaza. In vederea unei informari complete despre toate conditiile de utilizare ale concepthotels. ..., va indicam sa cititi toate articolele urmatoare. Concept Hotels SRL isi rezerva dreptul de a efectua completari si modificari ale ofertei sau ale termenilor si conditiilor, fara a fi necesara o notificare prealabila. Va recomandam ca la fiecare utilizare a site-ului concepthotels. ... sa cititi cu atentie termenii si conditiile, deoarece continuarea utilizarii si lansarea comenzilor implica acceptarea ultimelor modificari. Pentru a oferi vizitatorilor o experienta cat mai buna de navigare, acest site utilizeaza cookies, iar prin accesarea www.concepthotels. ... va exprimati in mod implicit acordul pentru folosirea acestora.
Continutul site-ului www.concepthotels. ... este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor si este in totalitate proprietatea Concept Hotels SRL, iar copierea si utilizarea de elemente regasite in site-ul www.concepthotels. ..., fara a obtine in prealabil acordul scris al Concept Hotels SRL, va fi tratata conform legislatiei in vigoare.

Acordul dumneavoastra implicit cu termenii si conditiile urmatoare este reprezentat de lansarea unei comenzi pe site-ul www.concepthotels. ...

Definitii:

"Cumparator": persoana fizica sau juridica care lanseaza o Comanda.
"Vanzator": Concept Hotels SRL, avand sediul social in ..., inregistrata la Registrul Comertului sub ....
"Bunuri si Servicii": orice produs / serviciu pe care Vanzatorul urmeaza sa le furnizeze Cumparatorului.
"Comanda": un document electronic prin care Vanzatorul se declara de acord sa livreze Bunurile si Serviciile, iar Cumparatorul se obliga sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa efectueze plata acestora.
"Contract": o Comanda devine Contract ca urmare a confirmarii sale de catre Vanzator. "Drepturile de Proprietate Intelectuala": toate drepturile - dreptul de autor, marci inregistrate, drepturile de baza de date, etc.
"Specificatii": specificatiile tehnice si descrierile Bunurilor si Serviciilor specificate in Comanda.

Articolul 2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Atunci cand Cumparatorul lanseaza o comanda electronica sau telefonica prin intermediul concepthotels. ..., acesta se declara implicit de acord cu forma si modul de comunicare (e-mail / telefonic) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
Comanda va avea urmatoarele componente:

  1. Comanda (care va contine detalii clare ale datelor de facturare si livrare) si conditiile sale specifice.

  2. Specificatiile Cumparatorului (atunci cand este cazul).

  3. Termenii si Conditiile generale de vanzare.

Confirmarea comenzii de catre Vanzator va implica si acceptarea completa a Termenilor Comenzii.

Articolul 3. INTRAREA CONTRACTULUI IN VIGOARE

Contractul va intra in vigoare doar dupa ce Vanzatorul va confirma Comanda.
Se va considera efectuata confirmarea Comenzii atunci cand Vanzatorul va transmite o confirmare scrisa catre Cumparator.
Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Articolul 4. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

4.1. Vanzatorul va indeplini Contractul cu respectarea legislatiei in vigoare.
4.2. Informatiile prezentate pe site-ul Vanzatorului (preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile si imaginile), au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila.
4.3. Comunicarea cu magazinul on-line concepthotels. ... se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor fata de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica "Informatii despre magazin". Din site sau link-uri atasate vor fi excluse sau ignorate, comentarii, pareri sau adresari care contin includ limbaj licentios sau injurii. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a gestiona toate informatiile incluse in site sau link-uri atasate, inclusiv moderarea comentariilor, parerilor sau adresarilor care includ reclama mascata, limbaj licentios sau injurii.

Articolul 5. SUBCONTRACTAREA SI/SAU CESIONAREA SERVICIILOR

Vanzatorul poate subcontracta si/sau cesiona unele servicii necesare pentru onorarea comenzii catre o terta parte fara a fi necesar acordul Cumparatorului.

Articolul 6. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

Cumparatorul recunoaste dreptul de proprietate intelectuala al Vanzatorului si nu va dezvalui unei terte parti si nici nu va face publica nici una dintre comunicarile primite de la Vanzator. Denumirea site-ului www.concepthoteks. ... si insemnele grafice, sunt proprietatea Concept Hotels SRL si nu pot fi copiate sau utilizate fara consimtamantul scris al proprietarului. Pentru sesizari si reclamatii a incalcarii drepturilor de autor ne puteti contacta la adresa contact@concepthotels. ...

Articolul 7. CONFIDENTIALITATE

Concept Hotels SRL este inscrisa sub nr. ... ca Operator de date cu caracter personal la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, respecta legislatia in vigoare privind confidentialitatea datelor personale, se angajeaza sa nu comunice catre terte parti datele personale ale utilizatorilor site-ului www.concepthotels. ... si sa le foloseasca numai in scopul initierii si mentinerii contactului cu clientii sai, in vederea informarii acestora si a comunicarii de informatii legate de functionarea site-ului si de modificarile survenite in oferta sau politica firmei. Concept Hotels SRL nu incurajeaza SPAM-ul si nu va furniza datele dumneavoastra de contact (inclusiv adresele de e-mail obtinute prin intermediul concepthotels. ...) unor terte entitati decat cu acordul dumneavoastra scris.

Orice utilizator al concepthotels. ... care a furnizat adresa sa de e-mail poate decide ca aceasta sa fie stearsa din baza de date a www.concepthotels. ... Daca doriti ca datele furnizate de dumneavoastra prin intermediul site-ului concepthotels. ... sa fie eliminate din baza noastra de date, trebuie sa ne solicitati acest lucru in scris, prin e-mail transmis la adresa contact@concepthotels. ...
Concept Hotels SRL nu isi asuma raspunderea pentru pierderile de informatii datorate unor eventuale probleme de securitate ale serverului care gazduieste concepthotels. ..., sau actiunilor neautorizate ale unor terte persoane.

Nota de informare privind protectia datelor personale

Compania care administreaza site-ul concepthotels. ... este Concept Hotels SRL, avand sediul social in ..., inregistrata la Registrul Comertului sub ....

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Concept Hotels SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, sau despre orice alta persoana.

Concept Hotels SRL colecteaza aceste date cu scopul de a va transmite modificari sau confirmari ale comenzilor, buletine de stiri, oferte promotionale, eventuale solicitari de a evalua produsele furnizate si serviciile prestate, etc.

Aceste date ne sunt necesare pentru a emite facturi, a efectua livrarea produselor si serviciilor comandate, a completa eventuale garantii, a transmite documente informative, etc. Refuzul dumneavoastra de a ne comunica aceste informatii are drept consecinta imposibilitatea realizarii actiunilor de mai sus.

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către Concept Hotels SRL. Datele dumneavoastra personale vor putea fi însa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

Datele dumneavoastra personale sunt prelucrate de Operatorul de Date Personale cu numarul 32542. Conform legii nr. 677/2001 operatorul asigura dreptul de informare, de acces, de interventie, de opozitie asupra datelor; de asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei. Aveti dreptul sa solicitati gratuit, o data pe an, informarea, actualizarea, stergerea sau neprelucrarea datelor dumneavoastra personale printr-o cerere scrisa, semnata si datata, trimisa la adresa de e-mail contact@concepthotels. ... Operatorul se obliga sa raspunda solicitarii dumneavoastra in maxim 15 zile lucratoare de la data primirii cererii.

Articolul 8. FACTURARE, PLATI, FACILITATI SI PENALITATI

8.1. In baza comenzii efectuate de Cumparator, Vanzatorul va emite o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, iar obligatia Cumparatorului este sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare si sa respecte mentiunile din factura emisa si transmisa de Vanzator.
8.2. In cazul comenzilor speciale de Bunuri si Servicii care nu se regasesc in mod curent in stoc, Cumparatorul trebuie sa achite un avans de minim 50% din valoarea Bunurilor si Serviciilor comandate si de a emite o comanda scrisa care sa contina toate informatiile necesare: produs, cantitate, adresa exacta de livrare (inclusiv cod postal si program de livrare), persoana de contact, numar de telefon, etc.
8.3. Atunci cand Cumparatorul va efectua plata Bunurilor si Serviciilor inainte de a primi confirmarea existentei in stoc, iar acestea nu va putea fi livrat nici ulterior, Vanzatorul va returna Cumparatorului contravaloarea Bunurilor si Serviciilor achitate si nelivrate.

Articolul 9. LIVRARE SI TRANSPORT

9.1. Vanzatorul va expedia Bunurile si Serviciile comandate de Cumparator in termen de cel mult 48 de ore de la achitarea prin OP/CEC sau on-line a Bunurilor si Serviciilor comandate, respectiv in termen de cel mult 48 de ore de la confirmarea comenzii in cazul livrarilor cu plata ramburs. Atunci cand din motive exceptionale (accidente sau defectiuni auto, conditii meteorologice deosebite, etc) nu se poate respecta termenul de livrare, Vanzatorul va anunta pe Cumparator despre aceasta intarziere si va comunica noul termen estimat de livrare a comenzii. Cumparatorul are obligatia sa verifice la preluare daca Bunurile si Serviciile corespund atat din punct de vedere calitativ, cat si cantitativ. Semnarea documentului de livrare de catre un reprezentant al Cumparatorului echivaleaza cu acceptul sau de preluare al Bunurilor si Serviciilor ca fiind conforme atat calitativ cat si cantitativ.
9.2. Vanzatorul efectueaza livrari de Bunuri si Servicii pe intreg teritoriul Romaniei. Vanzatorul se asigura de ambalarea adecvata a Bunurilor si Serviciilor pentru ca acestea sa fie transportate in conditii de siguranta, dar Vanzatorul nu este raspunzator in cazul deteriorarilor produse atunci cand comanda este transportata necorespunzator de catre un transportator propus de catre Cumparator. In cazul comenzilor de valoare redusa, pentru care contravaloarea totala a comenzii efectuate de Cumparator nu justifica cheltuielile legate de transport, Vanzatorul si Cumparatorul pot agrea alte conditii de livrare si transport pentru livrarea comenzii. Concept Hotels SRL isi rezerva dreptul de a nu mai colabora cu clientii care prezinta evenimente litigioase pe parcursul colaborarilor anterioare (comenzi refuzate la livrare, comportament neadecvat, limbaj licentios, etc). Concept Hotels SRL isi rezerva dreptul de a anula livrarea unui produs si de a anunta clientul despre eroarea survenita pe site atunci cand pretul sau alte caracteristici ale produsului respectiv sunt afisate eronat pe site-ul concepthotels. ... In cazul in care contravaloarea comenzii a fost deja achitata, Vanzatorul va returna suma respectiva in contul Cumparatorului.

Articolul 10. ACCEPTAREA COMENZII

10.1. Acceptarea comenzii se va realiza atunci cand Bunurile si Serviciile sunt in conformitate cu specificatiile tehnice inscrise in Comanda. Cumparatorul poate refuza Bunurile si Serviciile care prezinta neconcordante calitative, sau semnala eventuale lipsuri, iar in cazul acesta Cumparatorul trebuie sa notifice in scris in cel mult 24 de ore de la receptie. Ca urmare, Vanzatorul are obligatia de a inlocui Produsele care prezinta defecte la livrare si sa completeze lipsurile cantitative notificate in scris care s-au constatat la receptie. Nu vor fi luate in considerare alte eventuale reclamatii ulterioare livrarilor, referitoare la calitatea sau cantitatea produselor receptionate.
10.2. O comanda poate fi anulata prin e-mail de catre Cumparator doar inainte ca aceasta sa fi fost livrata. Atunci cand Vanzatorul a expediat deja comanda respectiva, aceasta se va returna conform politicii de retur a Bunurilor si Serviciilor a traget.ro, iar Cumparatorul va suporta cheltuielile de transport necesare in vederea returnarii.

Articolul 11. CONFORMITATE si GARANTIE

Bunurile si Serviciile comercializate de Vanzator sunt in conformitate cu normele si standardele pentru care au fost fabricate si respecta legislatia in vigoare.

Toate produsele comercializate de concepthotels. … beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si conditiilor comerciale ale producatorilor, in conditiile legii 449/2003. In functie de specificul lor, pentru unele Bunuri si Servicii pot sa difere conditiile acordarii garantiei pentru persoane fizice de cele pentru persoane juridice, iar garantia se va acorda diferentiat, cu respectarea Codului Civil sau a conditiilor legislatiei speciale privind garantiile produselor.

Certificatele de garantie pentru produsele de folosinta indelungata se elibereaza la achizitionarea Bunurilor si se livreaza impreuna cu acestea. Daca Bunurile respective vi s-au livrat fara certificat de garantie sau instructiuni de utilizare, va rugam sa reclamati lipsa acestora in scris pe adresa de e-mail contact@concepthotels. ..., in cel mult 24 de ore de la receptia Comenzii.

Pentru a beneficia de garantie trebuie ca la centrul de service autorizat sa prezentati certificatul de garantie si factura in original, iar daca produsul se afla in perioada de garantie inscrisa in certificatul de garantie si respecta conditiile prevazute in acesta, reparatia va fi executata de centrul de service respectiv fara costuri pentru dumneavoastra.

Articolul 12. TRANSFERUL PROPRIETATII

Bunurile si Serviciile raman in proprietatea Vanzatorului pana in momentul efectuarii platii de catre Cumparator si semnarea de primire a documentului de transport al transportatorului, iar in cazul livrarilor efectuate de un reprezentant al Vanzatorului, pana la semnarea de primire pe factura fiscala.

In cazul livrarii bunurilor prin curier, cu modalitatea de plata ramburs, Cumparatorul va avea dreptul sa deschida coletul si va intra in proprietatea marfii dupa semnarea documentului de transport si efectuarea platii.

Articolul 13. RASPUNDEREA

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare, in special pentru pierderea produselor. Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

Articolul 14. POLITICA DE RETUR

Bunurile si Serviciile livrate se pot returna in urmatoarele cazuri:

- S-au livrat alte Bunuri si Servicii decat cele comandate: In vederea returnarii si inlocuirii Bunurilor si Serviciilor livrate cu cele comandate, trebuie sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil. Costurile de transport aferente returnarii, respectiv a livrarii corecte, vor fi suportate de catre Concept Hotels.
- S-au livrat Bunuri si Servicii care prezinta deteriorari vizibile: In acest caz aveti dreptul sa refuzati receptia; in acest caz va rugam sa ne anuntati in scris imediat dupa refuzarea receptiei, urmand sa va trimitem un alt produs (acelasi cod cu cel pe care l-ati comandat initial), iar termenul de livrare se va extinde corespunzator cu timpul necesar pentru procesarea unei comenzi noi.
- Cazul denuntarii unilaterale a contractului: Conform Ordonantei nr.130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta (inclusiv modificari ulterioare):
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.
Conditiile denuntarii unilaterale a contractului se aplica doar consumatorilor persoane fizice.

Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile este aplicabila doar Bunurilor si Serviciilor achizitionate prin intermediul magazinului virtual concepthotels. ..., iar acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu toate etichetele intacte si cu documentele insotitoare cu care au fost livrate. In acest caz cheltuielile ocazionate de transportul necesar in vederea returnarii vor fi suportate de Cumparator, iar Vanzatorul va rambursa contravaloarea produselor returnate in cel mult 30 de zile.

In caz ca produsele comandate si returnate prezinta defectele urmatoare:
- deteriorate, murdare, zgariate, taiate, cu urme de lovituri sau crapate
- urme de lichide
- lipsuri cantitative
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru a le readuce la stadiul initial (in caz ca mai este posibil) sau vom reexpedia produsul catre Cumparator, caz in care cheltuielile de transport necesare vor fi suportate de Cumparator.
Acesta clauza se aplica in conformitate cu Ordonanta de Guvern nr. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din site-ul concepthotels. ... folosind tehnici de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de Guvern nr. 130/2000, art.2 alineatele 1 si 2.

In conformitate cu cele prevazute in O.G. 130/2000 art.10, nu pot fi denuntate unilateral de catre Cumparator urmatoarele tipuri de contracte:
- contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut anterior
- contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
- contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
In nicio situatie nu pot fi returnate produse ale caror ambalaje au fost desfacute. Pentru a fi acceptate la retur, produsele trebuie sa fie sigilate - starea acestora trebuie sa fie la fel ca la receptionarea lor, inclusiv cu ambalaje mentinute intacte.

De asemenea, nu se primesc la retur urmatoarele produse:
- Produse achizitionate in baza unei comenzi speciale
- Produse la metru, taiate, decupate;
- Vopsea mixata colorata in baza unei comenzi;
- Produse deteriorate neacoperite de garantie sau a caror deteriorare nu este acoperita de garantie.
Cererile de returnare se vor solutiona in termen de 30 de zile de la data primirii solicitarii respective la sediul nostru de la urmatoarea adresa: Concept Hotels SRL ….... Solicitarea trebuie sa cuprinda urmatoarele documente: Cererea pentru denuntare unilaterala a contractului, semnata si datata, care sa contina datele complete ale persoanei care face denuntarea, detalii despre produsul returnat si motivul returnarii; factura de achizitie in original, certificatul de garantie in original (pentru produsele la care este cazul) si copie dupa cartea de identitate a persoanei care apare pe factura ca beneficiar.

Nelamuriri sau reclamatii
In cazurile in care doriti sa primiti informatii suplimentare despre Bunurile si Serviciile comandate de dumneavoastra si livrate de concepthotels.ro, aveti neclaritati sau chiar nemultumiri cu privire la aceste produse sau chiar cu privire la colaborarea cu traget.ro, va rugam sa ne transmiteti un e-mail in acest sens pe adresa contact@concepthotels. ..., in care sa ne comunicati cat mai multe detalii. Pentru a putea procesa in timp util solicitarea sau reclamatia dumneavoastra este necesar sa ne transmiteti in primul rand urmatoarele informatii, dar fara a va limita la acestea: numele complet si corect, data efectuarii comenzii, categoria din care fac parte produsele comandate, data si metoda livrarii, precum si numarul de factura.

Articolul 15. FORTA MAJORA

Atunci cand contractul nu poate fi executat din cauza unui eveniment de forta majora, Vanzatorul si Cumparatorul nu vor fi raspunzatori pentru nerespectarea obligatiilor lor contractuale. Forta majora este orice eveniment extern (natural sau social), imprevizibil, inevitabil si absolut invincibil.

Articolul 16. JURISDICTIA

Acest contract este supus legii române, iar orice litigii aparute ca urmare a executarii acestui contract vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca pe aceasta cale nu se va putea ajunge la un acord, litigiile dintre Vanzator si Cumparator vor fi solutionate in instanta, conform legislatiei române in vigoare, de catre instanta de judecata competenta.

Articolul 17. PRETURI SI VALABILITATE OFERTE PROMOTIONALE

Preturile afisate pe site-ul concepthotels. ... includ TVA si sunt valabile pana la modificare, anulare sau pana la epuizarea stocurilor. Acest lucru este valabil inclusiv pentru preturile Bunurilor si Serviciilor din componenta ofertelor promotionale.